3 בינו׳ 2010

S.O.S.

הלילה התעוררתי למשמע קולות מוזרים שנשמעו בחדר. קולות שנשמעו לחבורת עכברים היושבת ודנה בעניני כרסום. הדלקתי את האור וגיליתי את מי אם לא... את בוטס. יושב ולועס את החוט של הרמקולים של המחשב. קפצתי לעברו אבל גיליתי שאת המלאכה סיים בהצלחה והוא יושב ותוקע בי מבט של "זה לא אני עשיתי". מה כבר יכולתי לעשות? אמצע הלילה, ואני לא לגמרי ערה... אני חושבת שיש לו מזל שלא תפסתי אותו באמצא היום, כשהחלון פתוח...

אני חייבת לומר שלא שמעתי על חתול שעושה מן דברים משונים שכאלה. את משקפי הקריאה שלי שחברתי אליהן שרוך, על מנת שלא ילכו לאיבוד, משך בוטס וזרק אותן על הרצפה דבר שגרם לי לדרוך עליהן ולשנות את צורתן ליצירה אמנותית שאפשר להציג במוזיאון לאמנות מודרנית. את העטים והעפרונות שהנחתי על שולחן הכתיבה גלגל לרצפה ומשם אל מתחת לארון, ואחר כך עוד מתפלאים שאני לא זוכרת את ההודעה שמסרו לי אתמול ושהייתי בטוחה שאין צורך לרשום ואני אזכור אותה בטח. מה אתם מתפלאים? הרי אין לי עט או עפרון לרשום אותה... מה יש לו לעשות עם עפרונות? לכתוב את זכרונותיו?

השבוע בוטס המציא משחק חדש. השאלתי את הספר החדש שכל כך המליצו עליו מחברה רק כדי למצוא אותו בבוקר מחורר לגמרי. אתם יודעים כמה עולה ספר חדש?

תמיד חשבתי שחתולים הם יצורים רכים שיושבים לך על הברכיים ומגרגרים בהנאה כשאתה מלטף אותם. אז נכון, הוא עושה את זה אבל רק אחרי "יום פעילות נזק". אני לא רוצה לחשוב מה יקרה כשהוא יתחיל לכרסם את חוטי החשמל בבית.

אני פונה אליכם אוהבי חתולים כמוני מה לעשות? איזה עצה יש לכם בשבילי? אני מבטיחה להתיחס ברצינות לכל עצה ותודה מראש.

2 תגובות:

  1. היי בלההל'ה,
    תתחדשי על הבלוג! גם יפה, (הצבעים נפלאים) גם מעניין (למרות שבעניין שאלותייך לגבי חתולים, צר לי, אבל אני לא ממש מתמצאת...)והעבודות שלך פשוט מקסימות אחת אחת. יישר כח ובהצלחה!

    הרבה אהבה,
    שלי(של אלישבע ושמוליק)

    השבמחק
  2. העבירי אותו לתמיר פרבר, שמעתי שחסר לו חתול או שניים והוא גם מומחה בעניין ויידע להתמודד איתו.

    השבמחק